Οπτικοποίηση μουσικού αποσπάσματος "Remains of Rays"
Οπτικοποίηση μουσικού αποσπάσματος “Yves De Mey - Remains of Rays [Spectrum Spools]”
Σχετικά Έργα
Οπτικοποίηση μουσικού αποσπάσματος: "Jozef Malovec - Orthogenesis"
Παρουσίαση τρισδιάστατης χαρτογραφικής προβολής (3d projection mapping), στη πρόσοψη του Ιερού Ναού Παναγίας των Ξένων, Κυρα - Φανερωμένη, στην παλαιά πόλη της Κέρκυρας, 2 Οκτωβρίου 2020 και ώρα 10:00.
Η παρούσα εργασία ακολουθώντας τη στρατηγική της εσκεμμένης ασάφειας και διασχίζοντας διαφορετικές εποχές, διανύουμε μια διαδρομή εικόνων και πληροφοριών, οι οποίες δηλώνουν την ελπίδα και τον φόβο σε διάφορους τομείς και χαρακτηρίζουν κάθε πολιτισμό και κάθε κοινωνία.
Ταυτόχρονα, πηγαίνοντας από τον φορμαλισμό στον ρεαλισμό, αναδεικνύεται ότι ο αριστοτελικός ορισμός της αναπαραστατικής ενότητας χώρου-χρόνου-δράσης, δεν ισχύει, πλέον, και τόσο στην τέχνη. Αναμφισβήτητα, η φορμαλιστική κίνηση, ανέδειξε ότι τα πλάνα δεν νοούνται μόνο σαν αλληλουχίες λογικών ενοτήτων, αλλά και σαν συλλήψεις θεωρητικές ή ιδεολογικές, όπου ο τρόπος σύνδεσής τους δεν νομιμοποιείται με βάση την αρχή της ενότητας του χωροχρόνου, αλλά με κάποιο αφηρημένο θεωρητικό πρότυπο, όπως είναι το υπόδειγμα της μεταφοράς, η πορεία μέσα από τις αντιθέσεις, οι συμβολισμοί και οτιδήποτε άλλο ενισχύει την αφαίρεση του θεωρητικού προτύπου. Αλλά και ο εσωτερικός ρεαλισμός, ο οποίος δε συνιστά κάποια θεωρία αλήθειας, προβάλλει τη σύγκλιση δύο, εκ πρώτης όψεως, ασύμβατων ιδεών.
Εικονογραφημένο Κόμικ : Ο Ellio, ένα νεαρό αγόρι που επιθυμεί να γίνει κάποτε ένας από τους μεγαλύτερους μηχανικούς/εφευρέτες της χώρας, ξεκινά μια περιπέτεια μαζί με ένα ασυνήθιστο Robot, τον RIC, με στόχο την διάσωση του ινδάλματος του, τον Δόκτορα Woo, από μια συμμορία εγκληματιών. Συν 17 επιπλέον ψηφιακά έργα χαρακτήρων.
Το "Dharmadhatu" αποτελεί ένα πειραματικό οπτικοακουστικό βίντεο με γραμμική αφήγηση. Εικαστικά έχει δημιουργηθεί με πρωτότυπη πειραματική τεχνική, όπου κάθε καρέ προκύπτει από live καταγραφή της συμπεριφοράς ρέοντων χρωμάτων που πάλλονται σε ζωγραφική επιφάνεια. Οι αφαιρετικές εικόνες που δημιουργούνται, άλλες φορές έρχονται σε αντίθεση και άλλες φορές πλαισιώνονται από την γραμμική αφήγηση του παραμυθιού που πλαισιώνει το έργο.
Το φωτογραφικό άλμπουμ «Προσευχούλες» είναι μια ημερολογιακή σειρά εικόνων τοποθετημένες έτσι ώστε να τιμήσω την παρουσία των ανθρώπων και μη ανθρώπων στη ζωή μου και τους χώρους όπου υπάρχω. Tο πρώτο πορτρέτο που εμφανίζεται είναι το δικό μου και ακολουθούν οικεία και άγνωστα πρόσωπα, μορφές και μέρη που συνάνησα και εκπέμπουν για εμένα κάτι ιερό και απόλυτα συνδεδεμένο με την αντίληψη ότι οι στιγμές και οι εικόνες που έχω την τύχη να βιώνω καθημερινά είναι σημαντικές.