Η πηγή των δακρύων

work-image
Προβολές: 377

Η πηγή των δακρύων: Ένας τόπος σημαντικός ήδη από την περίοδο που οι Άραβες βρίσκονταν στην περιοχή. Μέσω της πηγής υδροδοτούταν όλη η περιοχή της Ανδαλουσίας φτάνοντας μέχρι τη Μαδρίτη. Αρκετά χρόνια αργότερα, ο ποιητής και θεατρικός συγγραφέας Federico Garcia Lorca οδηγείται εκεί και εκτελείται. Το έργο του τροφοδότησε με τη σειρά του ολόκληρη την Ισπανία και διαδόθηκε και στον υπόλοιπο κόσμο. Στο ντοκιμαντέρ μπλέκονται γεγονότα της ζωής του με δραματοποιημένα αποσπάσματα από το έργο του, με στόχο το Duende (όπως έλεγε και ο ίδιος), την πεμπτουσία των πραγμάτων.

Συντελεστές Σενάριο, Σκηνοθεσία: Μαργαρίτα Χαλακατεβάκη Βοηθός σκηνοθέτη: Δημήτρης Γκρίντζος Σπύρος Καββαδίας Μοντάζ: Μαργαρίτα Χαλακατεβάκη Επιμέλεια και πρωτότυπη μουσική: Μαργαρίτα Χαλακατεβάκη Ηχητική επένδυση, ηχοληψία,μίξη: Ανδρέας Βουλιάκης Φωτογραφία: Δημήτρης Γκρίντζος Σπύρος Καββαδίας Σπύρος Χριστοφοράτος Μετάφραση: Βάσια Κορδίλλα Διανομή Γέρμα Ναυσικά Νάνου Χουάν Ευτύχιος Σελεάρης Αγόρι Ίωνας Σινγκ Μαριάνα Πινέδα Ανίτα Λιάτση Αφήγηση κειμένου Σοφία Κετεντζιάν Απαγγελία ποιημάτων Μαργαρίτα Χαλακατεβάκη Τραγούδι Κωνσταντίνα Κουμούλη



Oh, Johnny!
Oh, Johnny!
Ρούτα
Ρούτα
Ψάρια σε κουτί
Ψάρια σε κουτί
Riot - Strike - Riot
Riot - Strike - Riot
Clement- πορτρέτο
Clement- πορτρέτο
Ελπινίκη
Ελπινίκη
Ψάχνοντας Νόημα
Ψάχνοντας Νόημα
ΛΟΚΝΤΑΟΥΝ
ΛΟΚΝΤΑΟΥΝ
Σπρουλίφινδρος
Σπρουλίφινδρος
ΣΤΟΥΑ
ΣΤΟΥΑ
Oh, Johnny!
Προβολές: 296

Το "Oh, Johnny!" αποτελεί ένα ντοκιμαντέρ μικρού μήκους για τον Γιάννη (Βινύλιος), το ενδιαφέρον του για τη μόδα και τη σχέση του με το drag show.

Περισσότερα
Ρούτα
Προβολές: 407

Η προσέγγιση σύνθεσης βασίζεται στην ενσωμάτωση πολιτισμικών στοιχείων και ψηγμάτων παράδοσης σε έργα ηλεκτροακουστικά. Χαράσσοντας μια γραμμική (νοητή) αφήγηση, θέλησα να καταδείξω μια ενότητα, μια φαντασιακή κοινότητα, που χαρακτηρίζει τον πολιτισμό των Ρομά, παρά τις υβριδικές, πολύπλοκες και ποικίλες παραδόσεις των ανθρώπων τους που ζουν σε διάφορες χώρες ανά την Ασία και την Ευρώπη. Πίσω από τη δημιουργία του κομματιού, βρίσκεται το σκεπτικό (με την μορφή διερώτησης) του ρόλου που μια κουλτούρα μπορεί να έχει σήμερα, όταν η έννοια του χώρου εκμηδενίζεται στον χρόνο- κεντρικό στοιχείο στη δυναμική του καπιταλισμού. Ποιες είναι, δηλαδή, οι πολιτισμικές συνέπειες της λεγόμενης εξαφάνισης του χώρου και του χρόνου, ως υλοποιημένων και απτών διαστάσεων της κοινωνικής ζωής; Μήπως η αναζήτηση ριζών και η ιστορική παράδοση προωθούνται και αναδιοργανώνονται ως ομοιώματα, απομιμήσεις ή/και ως κουλτούρα μουσείου, μέσα από την παρουσίαση ενός μερικώς απατηλού παρελθόντος;

Περισσότερα
Ψάρια σε κουτί
Προβολές: 265

Οπτική διερεύνηση και τεκμηρίωση της αλυσίδας παραγωγής ενός εργοστασίου συσκευασίας ψαριών.

Περισσότερα
Riot - Strike - Riot
Προβολές: 287

Αυτό είναι το πρώτο βίντεο της οπτικοακουστικής μου εγκατάστασης με τίτλο "Riot Strike Riot". Στη συγκεκριμένη εγκατάσταση παρουσιάστηκε από μία υποκειμενική οπτική, η κοινωνικοπολιτική εικόνα του σήμερα μέσω οπτικοακουστικών ψηφιακών μέσων και αντικειμένων. O τίτλος είναι από το ομώνυμο βιβλίο του Joshua Clover.

Περισσότερα
Clement- πορτρέτο
Προβολές: 261

Το πορτρέτο ενός νέου, μοναχικού ανθρώπου που βρίσκεται σε μια ξένη χώρα και η μόνη του παρηγοριά είναι το τσιγάρο. Παρουσιάζεται η καθημερινότητά του κατά την οποία ζει με τα απαραίτητα και περιπλανιέται στην πόλη. Η θλίψη του προέρχεται από το γεγονός ότι βρίσκεται μόνος του χωρίς την οικογένεια του.

Περισσότερα
Ελπινίκη
Προβολές: 236

Η Ελπινίκη και το πάθος της για το τραγούδι και το φλάουτο.

Περισσότερα
Ψάχνοντας Νόημα
Προβολές: 326

Η καθημερινότητα μέσα από τα μάτια του Βασίλη, ενός πολυδιάστατου ανθρώπου, με φιλελεύθερες ιδέες και έντονη ενέργεια για την ηλικία του.

Περισσότερα
ΛΟΚΝΤΑΟΥΝ
Προβολές: 274

Το βίντεο αυτό δημιουργήθηκε στο πλαίσιο εργασίας για το μάθημα τέχνης των τεχνικών εικόνων.Ονομάστηκε lockdown καθώς διαδραματίζεται κατά τη διάρκεια της δεύτερης καραντίνας και παρουσιάζει δύο παράλληλες ζωές ανθρώπων και πώς ο καθένας τους βιώνει τον εγκλεισμό. Η ιδέα, τα πλάνα και το μονταζ είναι της Μαρκέλλας φλοκα και την μουσική την επιμελήθηκε εξ ολοκλήρου ο Δημήτρης Παντελης.

Περισσότερα
Σπρουλίφινδρος
Προβολές: 350

Το έργο αναφέρεται σε μία ασφυκτική σχέση ανάμεσα σε πατέρα και γιο, η οποία εκφράζεται με το εμμονικό κάλεσμα του πατέρα στον γιο, για να πάει να φάει ζεστό το φαγητό του. Ο γιος ζει σε ρυθμούς επιτακτικού πρωινού/μεσημεριανού/βραδινού με ελάχιστες αποδράσεις καθώς ο πατέρας δεν σταματά σχεδόν ποτέ να φωνάζει, έχοντας μια φωνή διαπεραστική. Εκείνος ζει σε ρυθμούς συνεχούς ορθοστατικής παραγωγής φαγητού. Ένας γιος πολύ ελαστικός, ένας πατέρας πολύ άκαμπτος. Ένα ξύλο, επίσης άκαμπτο, το οποίο ασκεί ακατανίκητη έλξη στον γιό. Εκείνη την είχε ξεβράσει η θάλασσα. Η υψηλότερη θερμοκρασία βρασμού βρίσκεται στο επίπεδο της θάλασσας. Οι παφλασμοί και οι κοχλασμοί έγιναν ένα. Η άπνοια και η εμβύθιση στην ίδια την κατσαρόλα του πατέρα του, που αποτελεί το σύμβολο της επιρροής του, τελικά οδηγoύν στην απελευθέρωση του. Σφίχτηκε τόσο πολύ επάνω της, που για πρώτη φορά σταθεροποιήθηκε. Αφέθηκαν στο να τους παρασύρει το κύμα και επιπλέοντας επιπλοποιήθηκαν.

Περισσότερα
ΣΤΟΥΑ
Προβολές: 273

Η ταινία αναφέρεται στην εποχή της υγειονομικής κρίσης του κορονοϊού, έπειτα από την επιβολή των περιοριστικών μέτρων. Παρατηρεί και καταγράφει την καθημερινότητα στην πόλη της Κέρκυρας λίγο πριν τις γιορτές. Εστιάζει στο τυχαίο που διέπει την καταγραφή της πραγματικότητας, στις αντιθέσεις και την παραδοξότητα αυτής. Προσπαθεί να αποδώσει μια ατμόσφαιρα αποπνικτική που έχει σημαντικό αντίκτυπο στον τρόπο ζωής και τη ψυχολογία των ανθρώπων.

Περισσότερα
Όροι χρήσης:

Τα παρόντα έργα μπορούν να αποθηκευτούν και να αναπαραχθούν για προσωπική και ακαδημαϊκή χρήση. Τα έργα αυτά προστατεύονται από άδεια πνευματικών δικαιωμάτων Creative Commons:
Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 (CC BY-NC-ND)

Επιτρέπεται στο κοινό/χρήστες να έχει ελεύθερη πρόσβαση στα έργα και να το διανέμει εφόσον γίνει αναφορά στο πρωτότυπο έργο και τον δημιουργό του, ωστόσο, απαγορεύεται οποιαδήποτε τροποποίησή τους ή τυχόν παράγωγα έργα, καθώς και η χρήση, αξιοποίηση ή αναδιανομή τους για εμπορικούς σκοπούς.

AVARTS ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ