Παράλυση Ανάλυσης

work-image
Προβολές: 563

Το οπτικοακουστικό έργο “Paralysis by Analysis” παρουσιάζει μια συνδυαστική εμπειρία 2 κεφαλαίων τα οποία εκτυλίσσονται σε χώρους δυο και τριών διαστάσεων αντίστοιχα. Πρόκειται αρχικά για ενα audio-reactive οπτικό κομμάτι 2 επιπέδων (layers) τα οποία επηρεάζονται απο τη μουσική σύνθεση που αναπαράγεται ενώ στη συνέχεια, μεταφερόμαστε στις τρεις διαστάσεις όπου παρακολουθούμε ενα σύστημα σωματιδίων (particles) να γεννιέται, εξελίσσεται και πεθαίνει καθώς, συγχρόνως, το μουσικό κομμάτι εχει μεταμορφωθεί σε υπνωτικό βόμβο (drone). Με το έργο αυτό, ο Ευάγγελος επιχειρεί να αφηγηθεί και περιγράψει το φαινόμενο και ψυχολογικό βάρος της υπερπληροφόρησης, μιας διαδικασίας κατά την οποία δεχόμαστε συνεχώς ερεθίσματα και δεδομένα τα οποία προσπαθούμε να επεξεργαστούμε και αφομοιώσουμε. Για το σκοπό αυτό ο δανείζόμαστε απο την επιστήμη των οικονομικών τον όρο «Παράλυση Ανάλυσης» (Paralysis by Analysis) , ο οποίος εκφράζει τη διαταραχή της σκέψης, τη διεργασία επεξεργασίας πληροφοριών και τελικά της αδυναμίας λήψης αποφάσεων λόγω του τεράστιου όγκου δεδομένων που δεχόμαστε. Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη ορολογία, ο άνθρωπος μη μπορώντας να αναλύσει το σύνολο των επιλογών που του δίνονται (λόγω των πολλών πληροφοριών), αδυνατεί να προβεί στη λήψη αποφάσεων και να επιλέξει την κατάλληλη για αυτόν επιλογή. Οι μεταβλητές είναι πάρα πολλές και ο άνθρωπος λυγίζει υπο το βάρος τους, μη μπορώντας να τις εξισορροπήσει και αναλύσει. Το έργο έχει δημιουργηθεί σε περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού TouchDesigner και το μουσικό κομμάτι προέρχεται από την προσωπική δισκογραφία του Ευάγγελου.



προς τη σιωπή
προς τη σιωπή
Οπτικοποίηση μουσικού αποσπάσματος: "Orthogenesis"
Λεωνίδας Δούρας
Οπτικοποίηση μουσικού αποσπάσματος: "Orthogenesis"
ευσεβείς πόθοι
ευσεβείς πόθοι
Ακούω το Σχήμα-Βλέπω τον Ήχο
Τζελίνα Πάλλα
Ακούω το Σχήμα-Βλέπω τον Ήχο
«200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821 και ο ρόλος της Κέρκυρας»
Νικόλαος Κορακιανίτης
«200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821 και ο ρόλος της Κέρκυρας»
Excitatio Corcyrae : Player’s Guide
Δέσποινα-Σοφία Κυργιαφίνη
Excitatio Corcyrae : Player’s Guide
Δοκιμαστήριο
Νεκτάριος Παχιαδάκης
Δοκιμαστήριο
In between moments
Σοφία Ανδρουτσοπούλου
In between moments
Η έννοια της μεταφοράς στη συνύπαρξη πραγματικού και ψηφιακού χώρου
Ευγενία Φαλιαρίδου
Η έννοια της μεταφοράς στη συνύπαρξη πραγματικού και ψηφιακού χώρου
“Επί π(α)τωμάτων”. H καταστροφή ως "κοινωνικο-καλλιτεχνική πρακτική"
Αντωνία Ράντο
“Επί π(α)τωμάτων”. H καταστροφή ως "κοινωνικο-καλλιτεχνική πρακτική"
προς τη σιωπή
Προβολές: 1029

Έργο Βίντεο. 39 πρόσωπα διαφορετικών ηλικιών που ζουν στο ίδιο μέρος καλούνται να καθίσουν μπροστά σε μια μαύρη πόρτα για να μιλήσουν για το αγαπημένο τους αντικείμενο και σε τι θα μεταμορφώνονταν με αυτό. Το βίντεο καταγράφει τις σιωπές πριν, μετά ή κατά τη διάρκεια του λόγου.

Περισσότερα
ευσεβείς πόθοι
Προβολές: 810

Το έργο αποτελεί μια ιστορία αγάπης μεταξύ ενός γυναικείου αγάλματος και ενός άνδρα. Αφορά τους ευσεβείς πόθους των ανθρώπων όπως τις εφαρμόζουν στις διαπροσωπικές σχέσεις που αναπτύσσουν.

Περισσότερα
Ακούω το Σχήμα-Βλέπω τον Ήχο
Προβολές: 1520

Ένα πειραματικό εργαστήριο πραγματοποιήθηκε στο Αρχαιολογικό Μουσείο Κέρκυρας, το Μάιο του 2019. Το εργαστήριο σχεδιάστηκε πάνω στο πλαίσιο της διεπιστημονικής μάθησης και της συμμετοχικής τέχνης, βασίστηκε στο Maker Culture και στην εκπαίδευση STEAM, επιθυμώντας να αναδείξει την σημασία της τέχνης και της επιστήμης στην εκπαίδευση. Οι συμμετέχοντες, παιδιά και έφηβοι 11-15 ετών ξεναγήθηκαν αρχικά στο σημαντικό έκθεμα του Αρχαιολογικού Μουσείου της Κέρκυρας, το αέτωμα της Άρτεμης-Γοργούς και γνώρισαν τον μύθο που το περιβάλλει. Σε δύο ομάδες τα παιδιά έφτιαξαν:
1. ηλεκτρονικά κυκλώματα για την παραγωγή ήχων μέσω φωτοαντίστασης και αγώγιμης μελάνης και
2. Αγώγιμα σχέδια με αφορμή το αέτωμα.
Οι δύο ομάδες συνδύασαν τα έργα τους σε διαδραστικές εγκαταστάσεις, όπου τα κυκλώματα και οι αισθητήρες "διαβάζουν" τονικές διαβαθμίσεις και γραμμές από τα σχέδια. Η video-καταγραφή καταδεικνύει την εμβύθιση των συμμετεχόντων στην εμπειρία.

Περισσότερα
«200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821 και ο ρόλος της Κέρκυρας»
Προβολές: 1601

Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια της ολοκλήρωσης του μεταπτυχιακού προγράμματος του τμήματος Τεχνών ήχου και Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου.
Η μελέτη του θέματος θα είναι τα γεγονότα και τα δεδομένα με αφορμή την συμπλήρωση 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση.
Η παρούσα εργασία σκοπό έχει να εμπλουτίσει το θεωρητικό πλαίσιο μελέτης. Η δομή της βασίζεται σε στοιχεία τα οποία έχω συλλέξει (σπάνιο φωτογραφικό υλικό, επιστολές, κα), από τα Δημόσια αρχεία του Κράτους, το Μουσείο Καποδίστρια αλλά και την Αναγνωστική εταιρεία.

Περισσότερα
Excitatio Corcyrae : Player’s Guide
Προβολές: 1585

Το “Excitatio Corcyrae” είναι ένα επιτραπέζιο παιχνίδι ρόλων που χρησιμοποιεί τα βασικά χαρακτηριστικά αυτής της κατηγορίας για να εμπλέξει τους παίκτες στη δημιουργία μιας διαδραστικής ιστορίας σε ένα συγκεκριμένο ιστορικό πλαίσιο, αυτό της Οθωμανικής πολιορκίας στην Κέρκυρα το 1716.

Περισσότερα
Δοκιμαστήριο
Προβολές: 493

Ένας χώρος σχετικής απομόνωσης και μη επιρροής από το εξωτερικό περιβάλλον. Μαύρο πανί με ένα μικρό άνοιγμα που ο θεατής  μπαίνει μέσα φοράει ακουστικά και σε λούπα παίζει ένα ηχοτοπίο  που δημιούργησα.

Περισσότερα
In between moments
Προβολές: 749

Στιγμές που συναντιούνται και συνθέτουν κάποιες καινούριες μέσα από clips λίγων δευτερολέπτων. Κοινό τους σημείο αποτελεί η συνειρμική σκέψη κατά τη δημιουργία τους και η αίσθηση της σουρεαλιστικής ονειρικής διάθεσης.

Περισσότερα
Η έννοια της μεταφοράς στη συνύπαρξη πραγματικού και ψηφιακού χώρου
Προβολές: 1890

Το βίντεο που παρουσιάζεται αποτελεί ένα είδος καταγραφής – τεκμηρίωσης μίας χωρικής εγκατάστασης με διττό ρόλο, μέσω της θέασης/παρατήρησης και της συμμετοχής. Η διερεύνηση της σχέσης που αναπτύσσεται μεταξύ ψηφιακού και πραγματικού χώρου, δρώντας σε αυτόν, ως κύριος άξονας της αφήγησης ο άνθρωπος, ορίζεται ως το πλαίσιο της έρευνας, με αντικείμενο μελέτης την έννοια της μεταφοράς στη συνύπαρξη της εμπειρίας ως αφήγηση και της εμπειρίας του παρόντος ως γεγονός επιτέλεσης. Το πραγματικό περιβάλλον, μέσω της καταγραφής, προβάλλεται σε ένα αναλογικό έργο και μεταφέρεται σε ένα ψηφιακό περιβάλλον (εικόνες-βίντεο-βιντεοπροβολή), συνδέοντας το πραγματικό, το ψηφιακό και τη ζωγραφική φόρμα. Αντίστοιχα, το φυσικό περιβάλλον της εγκατάστασης μεταφέρεται στην επιφάνεια προβολής, σε έναν ψηφιακό χώρο, μέσω της κάμερας και του προβολέα. H βιντεοπροβολή διακόπτεται με την είσοδο του επισκέπτη στον χώρο της διάδρασης. Δημιουργείται μία συνθήκη όπου ο θεατής/επισκέπτης, αφενός γίνεται δέκτης ψηφιακών ερεθισμάτων (βιντεοπροβολή) και αφετέρου βιώνει μία νέα χωρική εμπειρία μέσω της συσχέτισης του πραγματικού με τον ψηφιακό χώρο.

Περισσότερα
“Επί π(α)τωμάτων”. H καταστροφή ως "κοινωνικο-καλλιτεχνική πρακτική"
Προβολές: 1588

“Επί π(α)τωμάτων”. H καταστροφή ως καλλιτεχνική πρακτική. Η διαδραστική εγκατάσταση πραγματεύεται την κοινωνική αδιαφορία και την ευθύνη της κοινωνίας απέναντι σε καθημερινές καταστάσεις που συμβαίνουν γύρω μας και τις προσπερνάμε. Το έργο αποτελείται από μια ζωγραφική σύνθεση η οποία απεικονίζει ανθρώπινες φιγούρες σε αλληλεπίδραση μεταξύ τους και έναν αισθητήρα που ακολουθεί την κίνηση του κοινού. Το θεωρητικό πλαίσιο στο οποίο εντάσσεται, έχει τόσο καλλιτεχνικές όσο και κοινωνικές προεκτάσεις. Πραγματεύεται την Καταστροφή ως καλλιτεχνική πράξη όπως εκφράστηκε από την καλλιτεχνική ομάδα DIAS το 1966 και το σύνδρομο “Επίδραση των παρευρισκομένων”, ένα φαινόμενο της κοινωνικής ψυχολογίας που αναφέρεται στην αδιαφορία, την απάθεια και την αποστασιοποίηση απέναντι στην κοινωνική αναγκαιότητα να προστατεύσουμε άτομα που βρίσκονται σε κατάσταση ανάγκης. Το έργο σχολιάζει τις παραπάνω καταστάσεις αφενός μέσω της πράξης του πατήματος και αφετέρου μέσω της καταστροφής που συντελείται στο ίδιο.

Περισσότερα
Όροι χρήσης:

Τα παρόντα έργα μπορούν να αποθηκευτούν και να αναπαραχθούν για προσωπική και ακαδημαϊκή χρήση. Τα έργα αυτά προστατεύονται από άδεια πνευματικών δικαιωμάτων Creative Commons:
Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 (CC BY-NC-ND)

Επιτρέπεται στο κοινό/χρήστες να έχει ελεύθερη πρόσβαση στα έργα και να το διανέμει εφόσον γίνει αναφορά στο πρωτότυπο έργο και τον δημιουργό του, ωστόσο, απαγορεύεται οποιαδήποτε τροποποίησή τους ή τυχόν παράγωγα έργα, καθώς και η χρήση, αξιοποίηση ή αναδιανομή τους για εμπορικούς σκοπούς.

AVARTS ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function create_session() in /opt/websites/main/depts/avarts/portfolio/scripts/functions.php:608 Stack trace: #0 /opt/websites/main/depts/avarts/portfolio/index.php(218): portfolio_update_session() #1 {main} thrown in /opt/websites/main/depts/avarts/portfolio/scripts/functions.php on line 608