Παράλυση Ανάλυσης

work-image
Προβολές: 131

Το οπτικοακουστικό έργο “Paralysis by Analysis” παρουσιάζει μια συνδυαστική εμπειρία 2 κεφαλαίων τα οποία εκτυλίσσονται σε χώρους δυο και τριών διαστάσεων αντίστοιχα. Πρόκειται αρχικά για ενα audio-reactive οπτικό κομμάτι 2 επιπέδων (layers) τα οποία επηρεάζονται απο τη μουσική σύνθεση που αναπαράγεται ενώ στη συνέχεια, μεταφερόμαστε στις τρεις διαστάσεις όπου παρακολουθούμε ενα σύστημα σωματιδίων (particles) να γεννιέται, εξελίσσεται και πεθαίνει καθώς, συγχρόνως, το μουσικό κομμάτι εχει μεταμορφωθεί σε υπνωτικό βόμβο (drone). Με το έργο αυτό, ο Ευάγγελος επιχειρεί να αφηγηθεί και περιγράψει το φαινόμενο και ψυχολογικό βάρος της υπερπληροφόρησης, μιας διαδικασίας κατά την οποία δεχόμαστε συνεχώς ερεθίσματα και δεδομένα τα οποία προσπαθούμε να επεξεργαστούμε και αφομοιώσουμε. Για το σκοπό αυτό ο δανείζόμαστε απο την επιστήμη των οικονομικών τον όρο «Παράλυση Ανάλυσης» (Paralysis by Analysis) , ο οποίος εκφράζει τη διαταραχή της σκέψης, τη διεργασία επεξεργασίας πληροφοριών και τελικά της αδυναμίας λήψης αποφάσεων λόγω του τεράστιου όγκου δεδομένων που δεχόμαστε. Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη ορολογία, ο άνθρωπος μη μπορώντας να αναλύσει το σύνολο των επιλογών που του δίνονται (λόγω των πολλών πληροφοριών), αδυνατεί να προβεί στη λήψη αποφάσεων και να επιλέξει την κατάλληλη για αυτόν επιλογή. Οι μεταβλητές είναι πάρα πολλές και ο άνθρωπος λυγίζει υπο το βάρος τους, μη μπορώντας να τις εξισορροπήσει και αναλύσει. Το έργο έχει δημιουργηθεί σε περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού TouchDesigner και το μουσικό κομμάτι προέρχεται από την προσωπική δισκογραφία του Ευάγγελου.



Δάσος των Ανέμων
Ορέστης Δημόπουλος
Δάσος των Ανέμων
Ρούτα
Μαριλού Θεολογίτη
Ρούτα
Σύγχυση
Φανή Κεσίδου
Σύγχυση
Bouquets: Artifact Conglomerations
Bouquets: Artifact Conglomerations
ΧώροςΙΕγώ
Ιωάννα Μάζη
ΧώροςΙΕγώ
ATHENDS
Γιώργος Πολυμερόπουλος
ATHENDS
Δοκιμαστήριο
Νεκτάριος Παχιαδάκης
Δοκιμαστήριο
Μέσα στο σώμα
Ελένη Μητρούσκα
Μέσα στο σώμα
ΕΥΑ
Μυρτώ Γάτσιου
ΕΥΑ
«200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821 και ο ρόλος της Κέρκυρας»
Νικόλαος Κορακιανίτης
«200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821 και ο ρόλος της Κέρκυρας»
Δάσος των Ανέμων
Προβολές: 808

Mε αφορμή τη προετοιμασία του ταξιδιού, την παραγωγική διαδικασία της συντήρησης, της επισκευής και των εργασιών στο χώρο του καρνάγιου δημιουργείται το έργο “Δάσος των Ανέμων”. Το έργο πήρε τον τίτλο του από τον ήχο που αφήνει ο άνεμος περνώντας από τα κατάρτια των σκαφών. Το Δάσος των Ανέμων είναι ένα 360 video animation οπού εξελίσσετε σε έναν θεατρικό χώρο και απροσδιόριστο χρόνο. Tο βιντεο αποδίδει την αθέατη πλευρά ενός ονείρου, του ονείρου του ταξιδιού και της προετοιμασίας του με της μορφές να αιωρούνται απρόσωπες στο χώρο ως υφασμάτινες φόρμες εργασίας, δημιουργώντας μια χορογραφημένη κινησιολογική διαδικασία αφήγησης . Oι μορφές τρίβουν γυαλίζουν και φέρουν εις πέρας κάθε λογής εργασία με την επαναλαμβανόμενη κίνηση τους, εώς ότου αφήνονται στο κενό σαν αντικείμενα σε μια ατέρμων ελεύθερη πτώση.

Περισσότερα
Ρούτα
Προβολές: 1013

Η προσέγγιση σύνθεσης βασίζεται στην ενσωμάτωση πολιτισμικών στοιχείων και ψηγμάτων παράδοσης σε έργα ηλεκτροακουστικά. Χαράσσοντας μια γραμμική (νοητή) αφήγηση, θέλησα να καταδείξω μια ενότητα, μια φαντασιακή κοινότητα, που χαρακτηρίζει τον πολιτισμό των Ρομά, παρά τις υβριδικές, πολύπλοκες και ποικίλες παραδόσεις των ανθρώπων τους που ζουν σε διάφορες χώρες ανά την Ασία και την Ευρώπη. Πίσω από τη δημιουργία του κομματιού, βρίσκεται το σκεπτικό (με την μορφή διερώτησης) του ρόλου που μια κουλτούρα μπορεί να έχει σήμερα, όταν η έννοια του χώρου εκμηδενίζεται στον χρόνο- κεντρικό στοιχείο στη δυναμική του καπιταλισμού. Ποιες είναι, δηλαδή, οι πολιτισμικές συνέπειες της λεγόμενης εξαφάνισης του χώρου και του χρόνου, ως υλοποιημένων και απτών διαστάσεων της κοινωνικής ζωής; Μήπως η αναζήτηση ριζών και η ιστορική παράδοση προωθούνται και αναδιοργανώνονται ως ομοιώματα, απομιμήσεις ή/και ως κουλτούρα μουσείου, μέσα από την παρουσίαση ενός μερικώς απατηλού παρελθόντος;

Περισσότερα
Σύγχυση
Προβολές: 116
Παρουσιάζεται ένα διαδραστικό συμβολικό έργο αποτελούμενο από μια συρμάτινη κατασκευή εγκεφάλου.
Περισσότερα
Bouquets: Artifact Conglomerations
Προβολές: 315

Το έργο συνθέτει μια σειρά από τυχαία αντικείμενα που σχετίζονται με την ιστορία της τέχνης και του σχεδιασμού, άλλοτε διακοσμητικά κι άλλοτε χρηστικά, μετατρέποντάς τα σε ένα μη οριστικό αντικείμενο [μπουκέτο] που επιπλέει στο χώρο.

Περισσότερα
ΧώροςΙΕγώ
Προβολές: 138

Ένα έργο που βασίζεται στους κανόνες της κινητικής ποίησης και πραγματεύεται τη σχέση μεταξύ Χώρου και Εαυτού. Ο Χώρος που το Εγώ μας ορίζει είναι εύπλαστος, βάλλεται, μεταβάλλεται και συνδιαλέγεται με τον Χώρο των Άλλων. Φυσικός και μη, ο Χώρος που καλύπτεται από το Εγώ, ετεροκαθορίζεται και αλλάζει συνεχώς στο διηνεκές.

Περισσότερα
ATHENDS
Προβολές: 139

Το έργο ATHENDS είναι μια διαδραστική εγκατάσταση που έχει ως σκοπό της τον σχολιασμό του ελληνικού μέσου επικοινωνία και το πως αυτό επιτελεί τον σκοπό του με γνώμονα την βίαιη και άνευ φίλτρου μετάδοση της πληροφορίας. 

Περισσότερα
Δοκιμαστήριο
Προβολές: 137

Ένας χώρος σχετικής απομόνωσης και μη επιρροής από το εξωτερικό περιβάλλον. Μαύρο πανί με ένα μικρό άνοιγμα που ο θεατής  μπαίνει μέσα φοράει ακουστικά και σε λούπα παίζει ένα ηχοτοπίο  που δημιούργησα.

Περισσότερα
Μέσα στο σώμα
Προβολές: 148

Στην εικόνα του σώματος ενυπάρχει κάθε έκφραση του υποκειμένου δηλώνοντας την έλλειψη του είναι, την οποία προσπαθεί να καλύψει η επιθυμία.

Περισσότερα
ΕΥΑ
Προβολές: 1027

Το μικρού μήκους ντοκιμαντέρ εστιάζει στην προετοιμασία της solo performance «EVA»,
μιας performance η οποία πραγματοποιείται από την χορεύτρια και performer Ευαγγελία
Ράντου. Το project «EVA» βασίζεται στις προσωπικές της εμπειρίες και έχει δημιουργηθεί και εκτελεστεί από την ίδια. Η ταινία αποκαλύπτει τις στιγμές όπου η χορεύτρια δουλεύει με το σώμα της, πειραματίζεται, δημιουργεί και αυτοσχεδιάζει. Το ντοκιμαντέρ αποτελεί ένα πορτραίτο της ίδιας της χορεύτριας, αλλά και του έργου που δημιουργεί.

Περισσότερα
«200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821 και ο ρόλος της Κέρκυρας»
Προβολές: 879

Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια της ολοκλήρωσης του μεταπτυχιακού προγράμματος του τμήματος Τεχνών ήχου και Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου.
Η μελέτη του θέματος θα είναι τα γεγονότα και τα δεδομένα με αφορμή την συμπλήρωση 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση.
Η παρούσα εργασία σκοπό έχει να εμπλουτίσει το θεωρητικό πλαίσιο μελέτης. Η δομή της βασίζεται σε στοιχεία τα οποία έχω συλλέξει (σπάνιο φωτογραφικό υλικό, επιστολές, κα), από τα Δημόσια αρχεία του Κράτους, το Μουσείο Καποδίστρια αλλά και την Αναγνωστική εταιρεία.

Περισσότερα
Όροι χρήσης:

Τα παρόντα έργα μπορούν να αποθηκευτούν και να αναπαραχθούν για προσωπική και ακαδημαϊκή χρήση. Τα έργα αυτά προστατεύονται από άδεια πνευματικών δικαιωμάτων Creative Commons:
Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 (CC BY-NC-ND)

Επιτρέπεται στο κοινό/χρήστες να έχει ελεύθερη πρόσβαση στα έργα και να το διανέμει εφόσον γίνει αναφορά στο πρωτότυπο έργο και τον δημιουργό του, ωστόσο, απαγορεύεται οποιαδήποτε τροποποίησή τους ή τυχόν παράγωγα έργα, καθώς και η χρήση, αξιοποίηση ή αναδιανομή τους για εμπορικούς σκοπούς.

AVARTS ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function create_session() in /opt/websites/main/depts/avarts/portfolio/scripts/functions.php:529 Stack trace: #0 /opt/websites/main/depts/avarts/portfolio/index.php(217): portfolio_update_session() #1 {main} thrown in /opt/websites/main/depts/avarts/portfolio/scripts/functions.php on line 529