Excitatio Corcyrae : Player’s Guide

work-image
Προβολές: 674

Η Δημιουργία Χαρακτήρα στα Επιτραπέζια Παιχνίδια Ρόλων που βασίζονται σε Ιστορικό Περιεχόμενο: Σχεδίαση, Ενσωμάτωση Περιεχομένου και Υλοποίηση

Τα επιτραπέζια παιχνίδια ρόλων είναι μια κατηγορία παιχνιδιών στα οποία οι παίκτες υποδύονται ρόλους φανταστικών χαρακτήρων και με τις επιλογές τους δημιουργούν μια διαδραστική ιστορία βασισμένη σε ένα φανταστικό σκηνικό. Συνήθως συντονίζονται από ένα παίκτη, τον game master και χρησιμοποιούν εξοπλισμό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ζάρια, χάρτες, πιόνια, φύλλα χαρακτήρα και δύο βιβλία, ένα για τους παίκτες και ένα για τον game master με τους κανόνες του παιχνιδιού. 

Το “Excitatio Corcyrae” είναι ένα επιτραπέζιο παιχνίδι ρόλων που χρησιμοποιεί τα βασικά χαρακτηριστικά αυτής της κατηγορίας για να εμπλέξει τους παίκτες στη δημιουργία μιας διαδραστικής ιστορίας σε ένα συγκεκριμένο ιστορικό πλαίσιο, αυτό της Οθωμανικής πολιορκίας στην Κέρκυρα το 1716. Σε αυτό το πλαίσιο, ο στόχος αυτής της πτυχιακής ήταν μεταξύ άλλων η σχεδίαση του βιβλίου του παίκτη που περιλαμβάνει εκείνες τις πληροφορίες που θα χρησιμοποιήσουν οι παίκτες για να δημιουργήσουν τον χαρακτήρα τους και τα στατιστικά του ώστε να τον υποδυθούν στη διάρκεια του παιχνιδιού. Για τον λόγο αυτό μελετήθηκαν ιστορικά, κοινωνικά αλλά και μυθολογικά στοιχεία και σχεδιάστηκε ο μηχανισμός ενσωμάτωσης τους στο παιχνίδι, προσφέροντας στους παίκτες πληροφορίες για το κοινωνικοπολιτιστικό πλαίσιο της εποχής με έναν άμεσο και αναπαραστατικό τρόπο.

 Με βάση τις παραπάνω πληροφορίες σχεδιάστηκαν τρισδιάστατα μοντέλα που αντιπροσωπεύουν τις κλάσεις του παιχνιδιού και θα εκτυπωθούν για να χρησιμοποιηθούν ως πιόνια.

Τέλος, το “Excitatio Corcyrae : Player’s Guide” αποτελεί ένα εύκολο και καλαίσθητο εγχειρίδιο χρήσης για τους παίκτες, το οποίο αναλύει το σύστημα αυτό και τους βοηθάει να χτίσουν τον χαρακτήρα τους και να εισαχθούν στο κόσμο του παιχνιδιού. Μπορεί να βρεθεί εδώ:  https://heyzine.com/flip-book/667e3cfabc.html

  • Game Design, 3D Modeling & Sculpting, Συγγραφή & Δημιουργία Βιβλίου, Σχεδιασμός 2D τέχνης | Κυργιαφίνη Σοφία
  • Δημιουργοί του παιχνιδιού | Κυργιαφίνη Σοφία & Ιωάννης Ντιώνιας
  • Μουσική υπόκρουση του βιβλίου| Κωνσταντίνα Μαλλιαρού
  •  Μονταζ και Compositing Video Παρουσίασης | Διονύσης Λιβέρης
  •  Σπικάζ στο Video Παρουσίασης | Νίκος Σπηλιόπουλος


Phoenix
Χριστίνα Καλαντζή
Phoenix
προς τη σιωπή
προς τη σιωπή
Μέσα στο σώμα
Ελένη Μητρούσκα
Μέσα στο σώμα
Εισιτήριο
Μαρίνα Κάππου
Εισιτήριο
DeepRedShip
Χριστίνα Σφακιανάκη
DeepRedShip
Σπρουλίφινδρος
Ιωσήφ Κλος
Σπρουλίφινδρος
Σχεσιακές Καταστάσεις
Νικόλαος Καρναμπατίδης
Σχεσιακές Καταστάσεις
Η έννοια της μεταφοράς στη συνύπαρξη πραγματικού και ψηφιακού χώρου
Ευγενία Φαλιαρίδου
Η έννοια της μεταφοράς στη συνύπαρξη πραγματικού και ψηφιακού χώρου
Το πορτέτο
Χρυσούλα Κόκοτα
Το πορτέτο
Windows
Κωνσταντίνα Καΐκα
Windows
Phoenix
Προβολές: 910

Το Phoenix αποτελεί την αναγέννηση των προσφύγων. Είναι ότι απέμεινε από την μεγάλη φωτιά στη δομή της Μόριας.

Περισσότερα
προς τη σιωπή
Προβολές: 600

Έργο Βίντεο. 39 πρόσωπα διαφορετικών ηλικιών που ζουν στο ίδιο μέρος καλούνται να καθίσουν μπροστά σε μια μαύρη πόρτα για να μιλήσουν για το αγαπημένο τους αντικείμενο και σε τι θα μεταμορφώνονταν με αυτό. Το βίντεο καταγράφει τις σιωπές πριν, μετά ή κατά τη διάρκεια του λόγου.

Περισσότερα
Μέσα στο σώμα
Προβολές: 66

Στην εικόνα του σώματος ενυπάρχει κάθε έκφραση του υποκειμένου δηλώνοντας την έλλειψη του είναι, την οποία προσπαθεί να καλύψει η επιθυμία.

Περισσότερα
Εισιτήριο
Προβολές: 74

ντοκιμαντέρ - Αφήγηση Χριστίνα Κομπλίτση

Περισσότερα
DeepRedShip
Προβολές: 95

DeepRedShip - Depression. Παράφραση, παραπομπή του τίτλου με τη θλίψη, την κατάθλιψη που προκαλούν οι σκληρές εικόνες των πνιγμένων παιδιών στη Μεσόγειο, στον υγρό τάφο των κατατρεγμένων προσφύγων.

Περισσότερα
Σπρουλίφινδρος
Προβολές: 705

Το έργο αναφέρεται σε μία ασφυκτική σχέση ανάμεσα σε πατέρα και γιο, η οποία εκφράζεται με το εμμονικό κάλεσμα του πατέρα στον γιο, για να πάει να φάει ζεστό το φαγητό του. Ο γιος ζει σε ρυθμούς επιτακτικού πρωινού/μεσημεριανού/βραδινού με ελάχιστες αποδράσεις καθώς ο πατέρας δεν σταματά σχεδόν ποτέ να φωνάζει, έχοντας μια φωνή διαπεραστική. Εκείνος ζει σε ρυθμούς συνεχούς ορθοστατικής παραγωγής φαγητού. Ένας γιος πολύ ελαστικός, ένας πατέρας πολύ άκαμπτος. Ένα ξύλο, επίσης άκαμπτο, το οποίο ασκεί ακατανίκητη έλξη στον γιό. Εκείνη την είχε ξεβράσει η θάλασσα. Η υψηλότερη θερμοκρασία βρασμού βρίσκεται στο επίπεδο της θάλασσας. Οι παφλασμοί και οι κοχλασμοί έγιναν ένα. Η άπνοια και η εμβύθιση στην ίδια την κατσαρόλα του πατέρα του, που αποτελεί το σύμβολο της επιρροής του, τελικά οδηγoύν στην απελευθέρωση του. Σφίχτηκε τόσο πολύ επάνω της, που για πρώτη φορά σταθεροποιήθηκε. Αφέθηκαν στο να τους παρασύρει το κύμα και επιπλέοντας επιπλοποιήθηκαν.

Περισσότερα
Σχεσιακές Καταστάσεις
Προβολές: 817

Την ώρα που ο παρατηρητής βρίσκεται μπροστά σε ένα έργο τέχνης και προσπαθεί να το καταλάβει, μπαίνει συνειδητά σε μια διαδικασία αναγνώρισης. Αυτό το επιτυγχάνει διότι ο εγκέφαλος αναγνωρίζει στο έργο τη σχέση μεταξύ κάποιων σχημάτων ή χρωμάτων και, αυτόματα, τα επαναφέρει στην μνήμη του. Αυτή η διαδικασία επιφέρει τις κατάλληλες συνθήκες για την δημιουργία νέων νευρωνικών επισυνάψεων. Χρησιμοποιώντας αυτές τις σταθερές, ο καλλιτέχνης προτείνει μια οπτικοακουστική performance με παρεμβολή του ήχου στην εικόνα σε πραγματικό χρόνο.

Περισσότερα
Η έννοια της μεταφοράς στη συνύπαρξη πραγματικού και ψηφιακού χώρου
Προβολές: 891

Το βίντεο που παρουσιάζεται αποτελεί ένα είδος καταγραφής – τεκμηρίωσης μίας χωρικής εγκατάστασης με διττό ρόλο, μέσω της θέασης/παρατήρησης και της συμμετοχής. Η διερεύνηση της σχέσης που αναπτύσσεται μεταξύ ψηφιακού και πραγματικού χώρου, δρώντας σε αυτόν, ως κύριος άξονας της αφήγησης ο άνθρωπος, ορίζεται ως το πλαίσιο της έρευνας, με αντικείμενο μελέτης την έννοια της μεταφοράς στη συνύπαρξη της εμπειρίας ως αφήγηση και της εμπειρίας του παρόντος ως γεγονός επιτέλεσης. Το πραγματικό περιβάλλον, μέσω της καταγραφής, προβάλλεται σε ένα αναλογικό έργο και μεταφέρεται σε ένα ψηφιακό περιβάλλον (εικόνες-βίντεο-βιντεοπροβολή), συνδέοντας το πραγματικό, το ψηφιακό και τη ζωγραφική φόρμα. Αντίστοιχα, το φυσικό περιβάλλον της εγκατάστασης μεταφέρεται στην επιφάνεια προβολής, σε έναν ψηφιακό χώρο, μέσω της κάμερας και του προβολέα. H βιντεοπροβολή διακόπτεται με την είσοδο του επισκέπτη στον χώρο της διάδρασης. Δημιουργείται μία συνθήκη όπου ο θεατής/επισκέπτης, αφενός γίνεται δέκτης ψηφιακών ερεθισμάτων (βιντεοπροβολή) και αφετέρου βιώνει μία νέα χωρική εμπειρία μέσω της συσχέτισης του πραγματικού με τον ψηφιακό χώρο.

Περισσότερα
Το πορτέτο
Προβολές: 749

Το animation δημιουργήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος ψηφιακή αφήγηση. Πρόκειται για την ιστορία ενός πίνακα μια γυναίκας, πως ένα αντικείμενο θαυμασμού αιχμαλωτίζει τους θεατές, ζωντανεύει και γίνεται από αξιοθέατο κάτι αξιοπερίεργο.

Περισσότερα
Windows
Προβολές: 139

Η ατμόσφαιρα του χώρου και η συναισθηματική φόρτιση είναι τα κυρίαρχα σημεία στο έργο. Τα παράθυρα ως πρωταγωνιστές έχουν διττή σημασία. Τα διαδικτυακά παράθυρα -καρτέλες- ως μέσο κοινωνικοποίησης και επικοινωνίας, υποκατάστατο μιας ζωής.

Περισσότερα
Όροι χρήσης:

Τα παρόντα έργα μπορούν να αποθηκευτούν και να αναπαραχθούν για προσωπική και ακαδημαϊκή χρήση. Τα έργα αυτά προστατεύονται από άδεια πνευματικών δικαιωμάτων Creative Commons:
Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 (CC BY-NC-ND)

Επιτρέπεται στο κοινό/χρήστες να έχει ελεύθερη πρόσβαση στα έργα και να το διανέμει εφόσον γίνει αναφορά στο πρωτότυπο έργο και τον δημιουργό του, ωστόσο, απαγορεύεται οποιαδήποτε τροποποίησή τους ή τυχόν παράγωγα έργα, καθώς και η χρήση, αξιοποίηση ή αναδιανομή τους για εμπορικούς σκοπούς.

AVARTS ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function create_session() in /opt/websites/main/depts/avarts/portfolio/scripts/functions.php:529 Stack trace: #0 /opt/websites/main/depts/avarts/portfolio/index.php(217): portfolio_update_session() #1 {main} thrown in /opt/websites/main/depts/avarts/portfolio/scripts/functions.php on line 529