Excitatio Corcyrae : Player’s Guide

work-image
Προβολές: 1029

Η Δημιουργία Χαρακτήρα στα Επιτραπέζια Παιχνίδια Ρόλων που βασίζονται σε Ιστορικό Περιεχόμενο: Σχεδίαση, Ενσωμάτωση Περιεχομένου και Υλοποίηση

Τα επιτραπέζια παιχνίδια ρόλων είναι μια κατηγορία παιχνιδιών στα οποία οι παίκτες υποδύονται ρόλους φανταστικών χαρακτήρων και με τις επιλογές τους δημιουργούν μια διαδραστική ιστορία βασισμένη σε ένα φανταστικό σκηνικό. Συνήθως συντονίζονται από ένα παίκτη, τον game master και χρησιμοποιούν εξοπλισμό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ζάρια, χάρτες, πιόνια, φύλλα χαρακτήρα και δύο βιβλία, ένα για τους παίκτες και ένα για τον game master με τους κανόνες του παιχνιδιού. 

Το “Excitatio Corcyrae” είναι ένα επιτραπέζιο παιχνίδι ρόλων που χρησιμοποιεί τα βασικά χαρακτηριστικά αυτής της κατηγορίας για να εμπλέξει τους παίκτες στη δημιουργία μιας διαδραστικής ιστορίας σε ένα συγκεκριμένο ιστορικό πλαίσιο, αυτό της Οθωμανικής πολιορκίας στην Κέρκυρα το 1716. Σε αυτό το πλαίσιο, ο στόχος αυτής της πτυχιακής ήταν μεταξύ άλλων η σχεδίαση του βιβλίου του παίκτη που περιλαμβάνει εκείνες τις πληροφορίες που θα χρησιμοποιήσουν οι παίκτες για να δημιουργήσουν τον χαρακτήρα τους και τα στατιστικά του ώστε να τον υποδυθούν στη διάρκεια του παιχνιδιού. Για τον λόγο αυτό μελετήθηκαν ιστορικά, κοινωνικά αλλά και μυθολογικά στοιχεία και σχεδιάστηκε ο μηχανισμός ενσωμάτωσης τους στο παιχνίδι, προσφέροντας στους παίκτες πληροφορίες για το κοινωνικοπολιτιστικό πλαίσιο της εποχής με έναν άμεσο και αναπαραστατικό τρόπο.

 Με βάση τις παραπάνω πληροφορίες σχεδιάστηκαν τρισδιάστατα μοντέλα που αντιπροσωπεύουν τις κλάσεις του παιχνιδιού και θα εκτυπωθούν για να χρησιμοποιηθούν ως πιόνια.

Τέλος, το “Excitatio Corcyrae : Player’s Guide” αποτελεί ένα εύκολο και καλαίσθητο εγχειρίδιο χρήσης για τους παίκτες, το οποίο αναλύει το σύστημα αυτό και τους βοηθάει να χτίσουν τον χαρακτήρα τους και να εισαχθούν στο κόσμο του παιχνιδιού. Μπορεί να βρεθεί εδώ:  https://heyzine.com/flip-book/667e3cfabc.html

  • Game Design, 3D Modeling & Sculpting, Συγγραφή & Δημιουργία Βιβλίου, Σχεδιασμός 2D τέχνης | Κυργιαφίνη Σοφία
  • Δημιουργοί του παιχνιδιού | Κυργιαφίνη Σοφία & Ιωάννης Ντιώνιας
  • Μουσική υπόκρουση του βιβλίου| Κωνσταντίνα Μαλλιαρού
  •  Μονταζ και Compositing Video Παρουσίασης | Διονύσης Λιβέρης
  •  Σπικάζ στο Video Παρουσίασης | Νίκος Σπηλιόπουλος


Passage through the Underworlds
Μηνάς Περγαντής
Passage through the Underworlds
ΧώροςΙΕγώ
Ιωάννα Μάζη
ΧώροςΙΕγώ
Something Goes
Γεωργία Σκαρτάδου
Something Goes
Η πηγή των δακρύων
Μαργαρίτα Χαλακατεβάκη
Η πηγή των δακρύων
Το Κυνήγι της Ζάχαρης
Ράνια Μαστροσάββα
Το Κυνήγι της Ζάχαρης
Εσωτερικό Ταξίδι
Ελένη Μητρούσκα
Εσωτερικό Ταξίδι
Μεταμόρφωση
Χάρις Μυρσιλίδη
Μεταμόρφωση
Το πορτρέτο της μητέρας μου
Ξάνθος Τσαφαλόπουλος
Το πορτρέτο της μητέρας μου
Finem
Φανή Αράπη
Finem
Το δωμάτιο
Το δωμάτιο
Passage through the Underworlds
Προβολές: 1023

Οπτικοακουστικό έργο για την μεταθανάτια τιμωρία όπως αποτυπώνεται στη πολιτισμική συνείδηση του δυτικού κόσμου, μέσω της ατμόσφαιρας ως εργαλείου αφήγησης.

Περισσότερα
ΧώροςΙΕγώ
Προβολές: 329

Ένα έργο που βασίζεται στους κανόνες της κινητικής ποίησης και πραγματεύεται τη σχέση μεταξύ Χώρου και Εαυτού. Ο Χώρος που το Εγώ μας ορίζει είναι εύπλαστος, βάλλεται, μεταβάλλεται και συνδιαλέγεται με τον Χώρο των Άλλων. Φυσικός και μη, ο Χώρος που καλύπτεται από το Εγώ, ετεροκαθορίζεται και αλλάζει συνεχώς στο διηνεκές.

Περισσότερα
Something Goes
Προβολές: 1211

Το παρόν έργο αποτελεί μια ψηφιακή, διαδραστική, οπτικοακουστική εφαρμογή που δύναται να λειτουργεί είτε ως εικονική εγκατάσταση με ταυτόχρονη προβολή του περιεχομένου σε φυσικό χώρο είτε ως εκτελέσιμο ψηφιακό πολυμέσο σε οποιοδήποτε ηλεκτρονική υπολογιστή, συμβατό με τις τεχνικές προδιαγραφές της. Πραγματεύεται τη ροή της πληροφορίας, τη δημιουργία, συλλογή, αποθήκευση, ερμηνεία και αξιοποίησή της μέσα από αντιληπτικούς μηχανισμούς που μεταλλάσσονται -επαυξάνονται ή υποβαθμίζονται- με τα διαθέσιμα εργαλεία της ψηφιακής πραγματικότητας και τη μετουσίωση αυτής από μια αλληλουχία σειριακών τιμών παρακείμενων και αναφορικών σε ένα ενιαίο συγκείμενο, σε αυτό που αποκαλείται ως νόημα ή σημασία. Οι συμμέτοχοι αυτής της πραγματικότητας καλούνται να εμπλακούν στο βαθμό νοηματοδότησης που τους εκφράζει και που κυμαίνεται από την καθαρά προσληπτική και εμπειρική θέαση έως την μανιώδη αποσαφήνιση του συνόλου του περιεχομένου.

Περισσότερα
Η πηγή των δακρύων
Προβολές: 1272

Η πηγή των δακρύων: Ένας τόπος σημαντικός ήδη από την περίοδο που οι Άραβες βρίσκονταν στην περιοχή. Μέσω της πηγής υδροδοτούταν όλη η περιοχή της Ανδαλουσίας φτάνοντας μέχρι τη Μαδρίτη. Αρκετά χρόνια αργότερα, ο ποιητής και θεατρικός συγγραφέας Federico Garcia Lorca οδηγείται εκεί και εκτελείται. Το έργο του τροφοδότησε με τη σειρά του ολόκληρη την Ισπανία και διαδόθηκε και στον υπόλοιπο κόσμο. Στο ντοκιμαντέρ μπλέκονται γεγονότα της ζωής του με δραματοποιημένα αποσπάσματα από το έργο του, με στόχο το Duende (όπως έλεγε και ο ίδιος), την πεμπτουσία των πραγμάτων.

Περισσότερα
Το Κυνήγι της Ζάχαρης
Προβολές: 1060

Η Ζωή είναι μία 25χρονη φοιτήτρια, που ζει στο νησί της Κέρκυρας στην Ελλάδα, μαζί με τη μοναδική της φίλη και συγκάτοικο Άννα. Ξυπνώντας αργά ένα απόγευμα, η Ζωή συνειδητοποιεί πως η φίλη της αγνοείται και την αναζητεί μόνη μέσα στη νύχτα. Η παράξενα άδεια και ήσυχη πόλη, μία σειρά από περίεργα γεγονότα και η αίσθηση πως κάποιος την παρακολουθεί, την κάνουν να καταλάβει πως κάτι πολύ περίεργο συμβαίνει και η ανάγκη της να βρει τη φίλη της γίνεται μεγαλύτερη.
Την ίδια στιγμή, έρχεται αντιμέτωπη με μία σκοτεινή, μαυροντυμένη ανθρώπινη φιγούρα που προσπαθεί να την αιχμαλωτίσει. Στην προσπάθεια της να διαφύγει, η Ζωή βρίσκεται σε ένα λευκό δωμάτιο που μέσα δεν έχει τίποτα άλλο παρά μόνο έναν καθρέφτη.
Καθώς προχωράει πιο κοντά στον καθρέφτη βλέπει πως κάποιος είναι παγιδευμένος μέσα σε ένα άλλο δωμάτιο. Πιστεύοντας πως είναι η Άννα πλησιάζει περισσότερο και περνάει μέσα από τον καθρέφτη στο άλλο δωμάτιο.
Καθώς κάθεται δίπλα στο άλλο πρόσωπο, πιστεύοντας πως είναι η Άννα, συνειδητοποιεί πως είναι η ίδια. Σε μία απελπισμένη και αποφασιστική στιγμή προσπαθεί να σώσει την σωσία της, συνειδητοποιώντας ωστόσο, πως η σωσίας της δεν μπορεί να περάσει από την άλλη πλευρά του καθρέφτη. Καταλαβαίνοντας πως δεν υπάρχει διαφυγή η σωσίας αφήνει το χέρι της Ζωής.
Η Ζωή ξυπνάει το πρωί στο δωμάτιο της, ντύνεται και πηγαίνει μία βόλτα δίπλα στη θάλασσα στην τώρα ζωντανή και γεμάτη φασαρία πόλη. Καθώς στέκεται και κοιτάζει τα κύματα, γνωρίζει μία κοπέλα, την Άννα, που κάθεται λίγο πιο δίπλα. Οι δύο κοπέλες κάθονται δίπλα στην θάλασσα και μιλάνε.

Περισσότερα
Μεταμόρφωση
Προβολές: 1094

Το θέμα της πτυχιακής εργασίας της Χάρις Μυρσιλίδη αφορά στην μεταφορά λογοτεχνικού κειμένου σε εικόνα. Τα αποσπάσματα των κειμένων που επιλέχτηκαν αποτελούν ιστορίες από τα παραμύθια των αδερφών Γκρίμ και συνδετικός κρίκος είναι το μοτίβο της μεταμόρφωσης. Η παρουσίαση του πρακτικού μέρους της πτυχιακής εργασίας αφορά εγκατάσταση με γλυπτά από πηλό, ηχητική επένδυση και φωτισμό .Ο γλυπτικός χώρος διαμορφώνεται από την Χάρις Μυρσιλίδη φοιτήτρια του τμήματος Τεχνών Ήχου και Εικόνας και ο ήχος από τον συνθέτη Ιωάννη Κονσολάκη.

Περισσότερα
Το πορτρέτο της μητέρας μου
Προβολές: 962

Μια ημέρα της μητέρας μου. Παρουσιάζεται η ρουτίνα της, κάτι το οποίο προσωπικά βρίσκω πολύ ενδιαφέρον μιας και πιστεύω ότι στο "ασήμαντο" βρίσκεται ο αληθινός εαυτός ενός ανθρώπου.

Περισσότερα
Finem
Προβολές: 415

Η performance Finem πραγματεύεται το χειροκρότημα ως μετασχηματιστική πράξη. Στόχο της δράσης αποτελεί η αποδόμηση του χειροκροτήματος, ως κοινωνική έκφραση θαυμασμού και αναγνώρισης.

Περισσότερα
Το δωμάτιο
Προβολές: 1026

Πού πηγαίνουν οι μνήμες όταν χάνονται; Και όταν δεν τις ανακαλώ, βρίσκονται εκεί που τις άφησα; Σε αυτό το δωμάτιο, το τόσο "ιδιωτικό" και αμετάκλητο όσο και η μνήμη μας, τα αντικείμενα εμψυχώνουν μία σειρά από σενάρια. Μία θύμηση κατακλύζει το δωμάτιο, μία άλλη δυσκολεύεται να φανερωθεί, μία άλλη διαρρέει μπρος και πίσω στο χρόνο. Η έννοια του "άλλου" αιωρείται ανάμεσα σε δύο καταστάσεις, σε αυτό που πέρασε, και σε αυτό που ανασύρεται κάθε φορά. Άλλωστε ποτέ δεν θυμόμαστε αυτούσια ή αντικειμενικά το συμβάν και το χώρο του. Πάντοτε εμψυχώνουμε την ανάμνηση με το δικό μας τρόπο. Μέσα από συνεχείς ανακλήσεις που προσπαθούν να διαιωνίσουν την ύπαρξη του "δωματίου", οι μνήμες συνομιλούν με το χώρο και το χρόνο, και μαζί με ένα μέρος του εαυτού μας. Είτε ως παρελθόν, είτε ως λήθη, είτε ως απώλεια, μοιάζουν να περιέχουν κάτι από αυτό που έχουμε ήδη χάσει.

Περισσότερα
Όροι χρήσης:

Τα παρόντα έργα μπορούν να αποθηκευτούν και να αναπαραχθούν για προσωπική και ακαδημαϊκή χρήση. Τα έργα αυτά προστατεύονται από άδεια πνευματικών δικαιωμάτων Creative Commons:
Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 (CC BY-NC-ND)

Επιτρέπεται στο κοινό/χρήστες να έχει ελεύθερη πρόσβαση στα έργα και να το διανέμει εφόσον γίνει αναφορά στο πρωτότυπο έργο και τον δημιουργό του, ωστόσο, απαγορεύεται οποιαδήποτε τροποποίησή τους ή τυχόν παράγωγα έργα, καθώς και η χρήση, αξιοποίηση ή αναδιανομή τους για εμπορικούς σκοπούς.

AVARTS ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function create_session() in /opt/websites/main/depts/avarts/portfolio/scripts/functions.php:529 Stack trace: #0 /opt/websites/main/depts/avarts/portfolio/index.php(217): portfolio_update_session() #1 {main} thrown in /opt/websites/main/depts/avarts/portfolio/scripts/functions.php on line 529