Μεταμόρφωση

work-image
Προβολές: 1156

Το θέμα της πτυχιακής εργασίας της Χάρις Μυρσιλίδη αφορά στην μεταφορά λογοτεχνικού κειμένου σε εικόνα. Τα αποσπάσματα των κειμένων που επιλέχτηκαν αποτελούν ιστορίες από τα παραμύθια των αδερφών Γκρίμ και συνδετικός κρίκος είναι το μοτίβο της μεταμόρφωσης. Η παρουσίαση του πρακτικού μέρους της πτυχιακής εργασίας αφορά εγκατάσταση με γλυπτά από πηλό, ηχητική επένδυση και φωτισμό .Ο γλυπτικός χώρος διαμορφώνεται από την Χάρις Μυρσιλίδη φοιτήτρια του τμήματος Τεχνών Ήχου και Εικόνας και ο ήχος από τον συνθέτη Ιωάννη Κονσολάκη.

Χάρις Μυρσιλίδη (εγκατάσταση-γλυπτικός χώρος), Ιωάννης Κονσολάκης (ηχητική σύνθεση)



Εσωτερικό Ταξίδι
Ελένη Μητρούσκα
Εσωτερικό Ταξίδι
Νικολέττα Γεωργαντζά: Ζωντανή Oπτικοακουστική Παράσταση
Νικολέττα Γεωργαντζά
Νικολέττα Γεωργαντζά: Ζωντανή Oπτικοακουστική Παράσταση
Φόβος - Ελπίδα
Χρυσαυγή Ούτσικα
Φόβος - Ελπίδα
Dharmadhatu
Μάρθα Γωγάκου
Dharmadhatu
Σπρουλίφινδρος
Ιωσήφ Κλος
Σπρουλίφινδρος
Κάποια στιγμή θα ξεχειλίσει
Τζοάννα Πουπάκη
Κάποια στιγμή θα ξεχειλίσει
Ψωμί και μια κουβέρτα
Δημήτρης Γκρίντζος
Ψωμί και μια κουβέρτα
In between moments
Σοφία Ανδρουτσοπούλου
In between moments
Bouquets: Artifact Conglomerations
Bouquets: Artifact Conglomerations
Εισιτήριο
Μαρίνα Κάππου
Εισιτήριο
Φόβος - Ελπίδα
Προβολές: 1062

Παρουσίαση τρισδιάστατης χαρτογραφικής προβολής (3d projection mapping), στη πρόσοψη του Ιερού Ναού Παναγίας των Ξένων, Κυρα - Φανερωμένη, στην παλαιά πόλη της Κέρκυρας, 2 Οκτωβρίου 2020 και ώρα 10:00.

Η παρούσα εργασία ακολουθώντας τη στρατηγική της εσκεμμένης ασάφειας και διασχίζοντας διαφορετικές εποχές, διανύουμε μια διαδρομή εικόνων και πληροφοριών, οι οποίες δηλώνουν την ελπίδα και τον φόβο σε διάφορους τομείς και χαρακτηρίζουν κάθε πολιτισμό και κάθε κοινωνία.

Ταυτόχρονα, πηγαίνοντας από τον φορμαλισμό στον ρεαλισμό, αναδεικνύεται ότι ο αριστοτελικός ορισμός της αναπαραστατικής ενότητας χώρου-χρόνου-δράσης, δεν ισχύει, πλέον, και τόσο στην τέχνη. Αναμφισβήτητα, η φορμαλιστική κίνηση, ανέδειξε ότι τα πλάνα δεν νοούνται μόνο σαν αλληλουχίες λογικών ενοτήτων, αλλά και σαν συλλήψεις θεωρητικές ή ιδεολογικές, όπου ο τρόπος σύνδεσής τους δεν νομιμοποιείται με βάση την αρχή της ενότητας του χωροχρόνου, αλλά με κάποιο αφηρημένο θεωρητικό πρότυπο, όπως είναι το υπόδειγμα της μεταφοράς, η πορεία μέσα από τις αντιθέσεις, οι συμβολισμοί και οτιδήποτε άλλο ενισχύει την αφαίρεση του θεωρητικού προτύπου. Αλλά και ο εσωτερικός ρεαλισμός, ο οποίος δε συνιστά κάποια θεωρία αλήθειας, προβάλλει τη σύγκλιση δύο, εκ πρώτης όψεως, ασύμβατων ιδεών.

Περισσότερα
Dharmadhatu
Προβολές: 1185

Το "Dharmadhatu" αποτελεί ένα πειραματικό οπτικοακουστικό βίντεο με γραμμική αφήγηση. Εικαστικά έχει δημιουργηθεί με πρωτότυπη πειραματική τεχνική, όπου κάθε καρέ προκύπτει από live καταγραφή της συμπεριφοράς ρέοντων χρωμάτων που πάλλονται σε ζωγραφική επιφάνεια. Οι αφαιρετικές εικόνες που δημιουργούνται, άλλες φορές έρχονται σε αντίθεση και άλλες φορές πλαισιώνονται από την γραμμική αφήγηση του παραμυθιού που πλαισιώνει το έργο.

Περισσότερα
Σπρουλίφινδρος
Προβολές: 1138

Το έργο αναφέρεται σε μία ασφυκτική σχέση ανάμεσα σε πατέρα και γιο, η οποία εκφράζεται με το εμμονικό κάλεσμα του πατέρα στον γιο, για να πάει να φάει ζεστό το φαγητό του. Ο γιος ζει σε ρυθμούς επιτακτικού πρωινού/μεσημεριανού/βραδινού με ελάχιστες αποδράσεις καθώς ο πατέρας δεν σταματά σχεδόν ποτέ να φωνάζει, έχοντας μια φωνή διαπεραστική. Εκείνος ζει σε ρυθμούς συνεχούς ορθοστατικής παραγωγής φαγητού. Ένας γιος πολύ ελαστικός, ένας πατέρας πολύ άκαμπτος. Ένα ξύλο, επίσης άκαμπτο, το οποίο ασκεί ακατανίκητη έλξη στον γιό. Εκείνη την είχε ξεβράσει η θάλασσα. Η υψηλότερη θερμοκρασία βρασμού βρίσκεται στο επίπεδο της θάλασσας. Οι παφλασμοί και οι κοχλασμοί έγιναν ένα. Η άπνοια και η εμβύθιση στην ίδια την κατσαρόλα του πατέρα του, που αποτελεί το σύμβολο της επιρροής του, τελικά οδηγoύν στην απελευθέρωση του. Σφίχτηκε τόσο πολύ επάνω της, που για πρώτη φορά σταθεροποιήθηκε. Αφέθηκαν στο να τους παρασύρει το κύμα και επιπλέοντας επιπλοποιήθηκαν.

Περισσότερα
Κάποια στιγμή θα ξεχειλίσει
Προβολές: 482

Μια σκέψη πάνω σε σε όλα αυτά που δεν ακούμε, μέχρι να μην μπορούμε παρά να ακούμε. Ένα animation με πρωταγωνιστή ένα πλάσμα που ακροβατεί ανάμεσα στις λέξεις που τη στοιχειώνουν.

Περισσότερα
Ψωμί και μια κουβέρτα
Προβολές: 1030

Είναι Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 1943 και η μικρή πόλη των Καλαβρύτων πυρπολείται από το κατοχικό στρατό της ναζιστικής Γερμανίας, ενώ ολόκληρος ο ανδρικός πληθυσμός,
συγκεντρωμένος σε έναν κοντινό λόφο αφανίζεται από τα πυρά. Αυτό το έγκλημα πολέμου θα καταγραφεί στην ιστορία, μαζί με τη σφαγή της Μεραρχίας Άκουι, ως η μεγαλύτερη μαζική δολοφονία στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια του Β ‘Παγκοσμίου Πολέμου. Τρεις άνδρες που έζησαν αυτά τα γεγονότα ως παιδιά, κλειδωμένοι με τα υπόλοιπα παιδιά, τις γυναίκες και τους ηλικιωμένους στο δημοτικό σχολείο των Καλαβρύτων, θυμούνται αυτήν την τραυματική εμπειρία.

Περισσότερα
In between moments
Προβολές: 466

Στιγμές που συναντιούνται και συνθέτουν κάποιες καινούριες μέσα από clips λίγων δευτερολέπτων. Κοινό τους σημείο αποτελεί η συνειρμική σκέψη κατά τη δημιουργία τους και η αίσθηση της σουρεαλιστικής ονειρικής διάθεσης.

Περισσότερα
Bouquets: Artifact Conglomerations
Προβολές: 630

Το έργο συνθέτει μια σειρά από τυχαία αντικείμενα που σχετίζονται με την ιστορία της τέχνης και του σχεδιασμού, άλλοτε διακοσμητικά κι άλλοτε χρηστικά, μετατρέποντάς τα σε ένα μη οριστικό αντικείμενο [μπουκέτο] που επιπλέει στο χώρο.

Περισσότερα
Εισιτήριο
Προβολές: 484

ντοκιμαντέρ - Αφήγηση Χριστίνα Κομπλίτση

Περισσότερα
Όροι χρήσης:

Τα παρόντα έργα μπορούν να αποθηκευτούν και να αναπαραχθούν για προσωπική και ακαδημαϊκή χρήση. Τα έργα αυτά προστατεύονται από άδεια πνευματικών δικαιωμάτων Creative Commons:
Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 (CC BY-NC-ND)

Επιτρέπεται στο κοινό/χρήστες να έχει ελεύθερη πρόσβαση στα έργα και να το διανέμει εφόσον γίνει αναφορά στο πρωτότυπο έργο και τον δημιουργό του, ωστόσο, απαγορεύεται οποιαδήποτε τροποποίησή τους ή τυχόν παράγωγα έργα, καθώς και η χρήση, αξιοποίηση ή αναδιανομή τους για εμπορικούς σκοπούς.

AVARTS ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function create_session() in /opt/websites/main/depts/avarts/portfolio/scripts/functions.php:529 Stack trace: #0 /opt/websites/main/depts/avarts/portfolio/index.php(217): portfolio_update_session() #1 {main} thrown in /opt/websites/main/depts/avarts/portfolio/scripts/functions.php on line 529